جمعه, خرداد ۶, ۱۴۰۱
  • اخبار
  • راهنما
    • راهنمای خریداران و فروشندگان
    • راهنمای مستأجرین و موجرین
    • راهنمای آژانس ها و مشاورین
    • راهنمای جابجایی منزل
    • راهنمای سرمایه گذاران
  • سبک زندگی
    • طراحی و دکوراسیون داخلی
    • طراحی و دکوراسیون فضای باز
    • سازماندهی و نظافت منزل
    • تعمیرات و نوسازی منزل
    • خانه های رویایی
    • سفر
  • تحلیل بازار ملک
  • مسائل حقوقی املاک
  • مسکن و فناوری اطلاعات
  • معرفی محله ها
  • معرفی مناطق تفریحی
  • خدمات پلاس
نتیجه ای وجود ندارد
مشاهده همه نتیجه ها
مجله پلاس
وبسایت پلاس
  • اخبار
  • راهنما
    • راهنمای خریداران و فروشندگان
    • راهنمای مستأجرین و موجرین
    • راهنمای آژانس ها و مشاورین
    • راهنمای جابجایی منزل
    • راهنمای سرمایه گذاران
  • سبک زندگی
    • طراحی و دکوراسیون داخلی
    • طراحی و دکوراسیون فضای باز
    • سازماندهی و نظافت منزل
    • تعمیرات و نوسازی منزل
    • خانه های رویایی
    • سفر
  • تحلیل بازار ملک
  • مسائل حقوقی املاک
  • مسکن و فناوری اطلاعات
  • معرفی محله ها
  • معرفی مناطق تفریحی
  • خدمات پلاس
نتیجه ای وجود ندارد
مشاهده همه نتیجه ها
مجله پلاس
نتیجه ای وجود ندارد
مشاهده همه نتیجه ها
صفحه اصلی مسکن و فناوری اطلاعات

فروش موفق و راه های رسیدن به آن

ساره سخائی توسط ساره سخائی
می 8, 2022
داخل راهنما, راهنمای آژانس ها و مشاورین
4 دقیقه خوانده شده
0
فروش موفق

هدف در هر کسب و کار، فروش است. منظور از فروش، فروش محصول یا خدمات است. چگونه می توان فروش موفق داشت و به بیشترین میزان فروش رسید؟ با ما همراه باشید تا راه های رسیدن به فروش موفق و کسب سود بالا را بیاموزیم.

شناخت مشتری

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در فروش ارزیابی مشتری است. منظور اینست که باید مشتری را به درستی ارزیابی کنیم. هدف از شناخت درست مشتری، برقراری رابطه مؤثر با اوست. به گونه ای که او به یک مشتری وفادار به محصول یا خدمت ما تبدیل شود. به این ترتیب ما قادر خواهیم بود که تجارت خود را بسط دهیم. در صورتی که طرف مقابل را بشناسیم، می دانیم که چگونه باید با او ارتباط برقرار کنیم. می دانیم که او دنبال چه چیزی است. در نتیجه می دانیم که با چه رفتاری می توانیم او را وادار به خرید محصول یا خدمات خود کنیم.

فروش موفق

ایجاد حس خوب در مشتری

مشتری خریدار یک احساس است و نه یک محصول. با توجه و رسیدگی به مشتری، در او احساس خوب ایجاد کنید.

صداقت

کلید موفقیت در فروش، صداقت است. اگر صادق باشید، مشتری به شما اعتماد خواهد کرد. به این ترتیب مشتری همیشگی و دائم محصول یا خدمت شما خواهد شد.

به مشتری خود احساس امنیت القا کنید. با رفتار و صحبت های خود به مشتری بگویید که در کنارش هستید. به او اطمینان دهید که پیشنهادی که به او می دهید به خاطر شناختی است که از او و بازار دارید. خمچنین به او اطمینان دهید که به دنبال پول نیستید و حتی کاهش هزینه های مشتری هم برای شما مهم است.

فرض کنید که مشتری شما قصد خرید محصولی را دارد. شما به او پیشنهاد خرید محصول ارزان تری می کنید. شما با توصیف ویژگی  های محصول به مشتری اطمینان می دهید که محصول پیشنهادی شما، نیاز مشتری را رفع خواهد کرد. با این کار مشتری چه تصوری نسبت به شما پیدا می کند؟!

حال که اعتماد او را به دست آورده اید، او خیلی راحت سایر پیشنهادات شما را هم خواهد پذیرفت.

قیمت

قیمت یک محصول یا خدمت ارائه شده اهمیت دارد. بنابراین قیمت گذاری هوشمندانه به شما کمک می کند که فروش موفق تری داشته باشید.

اولین قدم تحقیق و شناخت بازار است. در مورد قیمت محصولات مشابه تحقیق کنید. یکی از استراتژی های جذب مشتری، زیر قیمت فروختن کالاهایی است که مشتریان نسبت به قیمت آن آگاهی کامل دارند. به این ترتیب می توانند اعتماد مشتری را به عنوان فروشنده ای با انصاف جلب کنند. در عوض سود لازم را روی کاهای دیگری  که قیمت نامشخصی دارند، اعمال کنند.

همچنین می توانید محصولات مشابه با رقبا را  با قیمت پایین تر عرضه کنید. در حالی که محصولاتی که نسبت به رقبا برتری دارند، با اختلاف قیمتی قابل توجهی به فروش برسانید.

حرفه ای باشید!

برای فروش موفق، باید حرفه ای باشید. اگر فروشنده محصول هستید، روی کیفیت محصول تمرکز کنید. اگر فروشنده خدمات هستید، تیم حرفه ای و دست چین شده ای انتخاب کنید. محصول و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه کنید تا فروش مؤثری داشته باشید.

بیش از حد انتظار مشتری باشید!

یکی از راه های رسیدن به فروش موفق اینست که بیش از انتظار مشتری به او عرضه کنید. با ارائه خدمات و هدیه های کوچک، احساس رضایت و وفاداری را در مشتریتان ایجاد کنید.

بعد از فروش، همراه خریدار باشید!

یک تیم پشتیبانی قوی بسازید. ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان بسیار اهمیت دارد. این کار می تواند مراجعه مجدد مشتریان به شما را تا حد زیادی تضمین کند.

بیشتر بخوانید: تیم سازی و شیوه مدیریت یک تیم در شغل مشاوری املاک!

فروش موفق

به مشتریان گوش دهید!

به بازخوردها توجه کنید. مشتریان چرا از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند؟! آیا آنها از محصول یا خدمات شما راضی هستند؟! آیا به راحتی به محصول و خدمات شما دسترسی دارند؟!

زمانی که به مشتری گوش دهید، می توانید خواسته های او را برآورده کنید. نقص های موجود، از کیفیت یا نوع ارائه را برطرف کنید. با برقراری تعامل با مشتری، می توانید به فروش موفق دست یابید.

بیشتر بخوانید: مهارت خوب گوش دادن در جلسات و مذاکرات کاری!

برچسب ها: آموزش مشاور املاکخرید و فروش ملکفروشفروش خانهمشاور املاک
پست قبلی

نقش فناوری اطلاعات در حرفه مشاوری املاک

مربوط پست ها

تیم سازی در املاک
راهنمای آژانس ها و مشاورین

تیم سازی و شیوه مدیریت یک تیم در شغل مشاوری املاک!

فوریه 24, 2022
برندسازی آژانس املاک
راهنمای آژانس ها و مشاورین

برند چیست و برندسازی آژانس املاک چگونه انجام می شود؟!

فوریه 15, 2022
فن بیان
راهنمای آژانس ها و مشاورین

فن بیان و راه های تقویت آن!

فوریه 4, 2022

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جذاب ترین ها
  • نظر
  • داغ ترین ها
بهترین شهر ایران

بهترین شهر ایران برای زندگی کجاست؟!

سپتامبر 3, 2021
شهر کرج

محله های شهر کرج از ارزان ترین تا گران ترین!

آگوست 31, 2021
مراحل ساخت خانه

صفر تا صد مراحل ساخت ساختمان؛ از مجوز ساخت گرفته تا طراحی داخلی!

اکتبر 7, 2021
شهرهای ایران

ارزان‌ترین و گران‌ترین شهرهای ایران برای زندگی کدامند؟!

سپتامبر 10, 2021
حمام کوچک

۱۰ ترفند برای بزرگ تر نشان دادن حمام کوچک

نکات خرید خانه

۶ نکته که قبل از خرید خانه باید بدانید

انتخاب آپارتمان

نکات طلایی در انتخاب آپارتمان

انتخاب محله زندگی

محله زندگی خود را با چه معیارهایی انتخاب کنیم؟

فروش موفق

فروش موفق و راه های رسیدن به آن

می 8, 2022
فناوری اطلاعات

نقش فناوری اطلاعات در حرفه مشاوری املاک

آوریل 14, 2022
حکم تخلیه

چگونه می توان حکم تخلیه گرفت؟!

آوریل 3, 2022
محله فردوس تهران

محله فردوس تهران و بررسی شرایط زندگی در آن؛ از دسترسی تا امکانات رفاهی!

مارس 27, 2022

نوشته‌های تازه

  • فروش موفق و راه های رسیدن به آن
  • نقش فناوری اطلاعات در حرفه مشاوری املاک
  • چگونه می توان حکم تخلیه گرفت؟!
  • محله فردوس تهران و بررسی شرایط زندگی در آن؛ از دسترسی تا امکانات رفاهی!
  • ترفندهای خانه تکانی برای شب عید!
فروش موفق
مسکن و فناوری اطلاعات

فروش موفق و راه های رسیدن به آن

توسط ساره سخائی
می 8, 2022

هدف در هر کسب و کار، فروش است. منظور از فروش، فروش محصول یا خدمات است. چگونه می توان فروش...

بیشتر بخوانید
فناوری اطلاعات

نقش فناوری اطلاعات در حرفه مشاوری املاک

آوریل 14, 2022
حکم تخلیه

چگونه می توان حکم تخلیه گرفت؟!

آوریل 3, 2022
محله فردوس تهران

محله فردوس تهران و بررسی شرایط زندگی در آن؛ از دسترسی تا امکانات رفاهی!

مارس 27, 2022
خانه تکانی

ترفندهای خانه تکانی برای شب عید!

مارس 10, 2022

دسته‌ها

  • اخبار
  • تحلیل بازار ملک
  • تعمیرات و نوسازی منزل
  • خانه های رویایی
  • خدمات پلاس
  • راهنما
    • راهنمای آژانس ها و مشاورین
    • راهنمای خریداران و فروشندگان
    • راهنمای مستأجرین و موجرین
  • راهنمای جابجایی منزل
  • راهنمای سرمایه گذاران
  • سبک زندگی
    • سازماندهی و نظافت منزل
  • سفر
  • طراحی و دکوراسیون داخلی
  • طراحی و دکوراسیون فضای باز
  • مسائل حقوقی املاک
  • مسکن و فناوری اطلاعات
  • معرفی محله ها
  • معرفی مناطق تفریحی

درباره ما

هر آن‌چه درباره خانه و خانه‌داری باید بدانید در مجله املاک پلاس خواهید یافت!

استفاده از مطالب مجله پلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر نام مجله پلاس و لینک به منبع بلامانع است.

نتیجه ای وجود ندارد
مشاهده همه نتیجه ها
  • اخبار
  • تحلیل بازار ملک
  • تعمیرات و نوسازی منزل
  • خانه های رویایی
  • خدمات پلاس
  • راهنماها
  • راهنمای آژانس های املاک
  • راهنمای جابجایی منزل
  • راهنمای خریداران
  • راهنمای سازندگان ملک
  • راهنمای سرمایه گذاران
  • راهنمای فروشندگان
  • راهنمای مستأجرین
  • راهنمای مشاورین املاک
  • راهنمای موجرین
  • سازماندهی و نظافت منزل
  • سبک زندگی
  • سفر
  • طراحی و دکوراسیون داخلی
  • طراحی و دکوراسیون فضای باز
  • مسائل حقوقی املاک
  • مسکن و فناوری اطلاعات
  • معرفی محله ها
  • معرفی مناطق تفریحی